14 Eylül 2012 Cuma

70 Level Elite Tauren Chieftain - I Am Murloc (Türkçe Çeviri) (Dinle)


I Am Murloc 
(Ben Murloc' um)

From the coast of Westfall,
Westfall kiyisindan
To Black Fathom Deeps, 
Siyah Kulaç Denizleri'ne,
Silent I'll hunt you 
Seni sessizce avlayacagim
Silent I will creep 
Sessizce sürünecegim

Gliding through the depths, 
Derinlikler boyunca kayarim,
Gliding to your death, 
Ölümüne kayarim,
Upon the shore I rise 
Sahil üzerinde yükselirim
Hold my flippers to the skies 
Kayaliklar yassi bacaklarimi tutar

I am more than a fish 
Ben bir baliktan daha fazlasiyim
I am more than a man 
Ben bir adamdan daha fazlasiyim
Death will rise from the tide 
Ölüm gelgitten yükselecek
I am Murloc! 
Ben Murloc' um!

I am king of the sea 
Ben denizin kraliyim
But I'm not Aquaman
Ama ben Aquman degilim 
Death will rise 
Ölüm yükselecek
Hear our cry 
Çiglimizi duy
RwlRwlRwlRwl
RwlRwlRwlRwl 
I am Murloc! 
Ben Murloc' um!

Hunter of the tides
Gelgitlerin avcisi 
I will end your life
Yasamini bitirecegim 
Mourn your fallen brave
Düsen cesurlara yas tut 
Sleep in a sunken grave
Batik bir mezarda uyu

Feel the deadly fin 
Ölümcül yüzgeci hisset
My nets drag you in 
Aglarim seni çeker
Bloodstained sand and gore 
Kan damlamis kum ve kan pihtisi
All that's left upon the shore 
Sahilin üzerinde solda olan herkes
RwlRwlRwlRwl RwlRwlRwlRwl 
RwlRwlRwlRwlRwlRwlRwlRwl

I am more than a fish 
Ben bir baliktan daha fazlasiyim
I am more than a man 
Ben bir adamdan daha fazlasiyim
Death will rise from the tide 
Ölüm gelgitten yükselecek
I am Murloc! 
Ben Murloc' um!

I am king of the sea 
Ben denizin kraliyim
But I'm not Aquaman
Ama ben Aquman degilim 
Death will rise 
Ölüm yükselecek
Hear our cry 
Çiglimizi duy
RwlRwlRwlRwl
RwlRwlRwlRwl 
I am Murloc! 
Ben Murloc' um!

Empty eyes never blinking 
Asla açip kapanmaz bos gözler
Armored scales but never sinking 
Zirhli ölçekler ama batmazken
Puddle jumper, the Coastal Runner 
Atlayiciyi karistir, Kiyi Kosucusu
Call me the Tide Hunter 
Beni Gelgit Avcisi olarak çagir
Raise your flippers to the sky! 
Gökyüzüne yassi bacaklarini kaldir!
RwlRwlRwlRwl RwlRwlRwlRwl 
RwlRwlRwlRwl RwlRwlRwlRwl

I am more than a fish 
Ben bir baliktan daha fazlasiyim
I am more than a man 
Ben bir adamdan daha fazlasiyim
Death will rise from the tide 
Ölüm gelgitten yükselecek
I am Murloc! 
Ben Murloc' um!

I am king of the sea 
Denizin kraliyim
Not a queen like Aquaman
Aqumanlere benzemeyen 
Death will rise 
Ölüm yükselecek
Hear our cry 
Çiglimizi duy
RwlRwlRwlRwl
RwlRwlRwlRwl 
I am Murloc! 
Ben Murloc' um!

I am death...
Ölümüm…
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder