17 Eylül 2012 Pazartesi

A Fine Frenzy - Near To You (Türkçe Çeviri) (Dinle)


he and I had something beautiful 
-o(eril) ve ben güzel seyler yasadik
but so dysfunctional, it couldn't last
-ama artik hepsi yandi kül oldu, daha uzun sürmedi
I loved him so but I let him go 
-onu(eril) çok sevdim ama gitmesine izin verdim
'cause I knew he'd never love me back 
-çünkü biliyordum ki beni asla eskisi gibi sevmeyecekti

such pain as this 
-nasil bi aci bu böyle
shouldn't have to be experienced 
-bu sekilde olmamaliydi(bitmemeliydi)
I'm still reeling from the loss, 
-yaralarimi sariyorum
still a little bit delirious 
-biraz çilginca ama

near to you, I am healing 
-yaninda olmak bana iyi geliyor
but it's taking so long 
-ama bu uzun  sürecek görünüyor
'cause though he's gone
-o (eril) yakinimda olmamasina ragmen (beni iyilestiriyor)
and you are wonderful 
-mükemmelsin
it's hard to move on 
-böyle yasamak çok zor
yet, I'm better near to you. 
-yaninda çok daha iyiyim

you and I have something different 
-farkli seylere sahibiz
and I'm enjoying it cautiously 
-dikkatlice egleniyorum
I'm battle scarred, 
-savas gazisiyim
but I am working oh so hard 
-çok siki çalisiyorum
to get back to who I used to be 
-eski halime dönmek için

he's disappearing, fading steadily 
-o(eril) gözden kayboluyor, uçup gidiyor
well, I'm so close to being yours, 
-senin olmaya çok yakinim
won’t you stay with me, please 
-yanimda kal, lütfen

near to you, I am healing 
-yaninda olmak bana iyi geliyor
but it's taking so long 
-ama bu uzun  sürecek görünüyor
'cause though he's gone
-yakinimda olmamasina ragmen(beni iyilestiriyor)
and you are wonderful 
-mükemmelsin
it's hard to move on 
-devam etmesi zor
yet, I'm better near to you. 
-yaninda çok daha iyiyim

I only know that 
-tek sey biliyorum o da
I am better where you are 
-yaninda daha iyi oldugum
I only know that 
-tek sey biliyorum o da
I am better where you are 
-yaninda daha iyi oldugum
I only know that I belong 
where you are 
-tek sey biliyorum o da sen neredeysen benim de oraya ait oldugum

near to you, I am healing 
-yaninda olmak bana iyi geliyor
but it's taking so long 
-ama bu uzun  sürecek görünüyor
'cause though he's gone
-yakinimda olmamasina ragmen(beni iyilestiriyor)
and you are wonderful 
-mükemmelsin
it's hard to move on 
-devam etmesi zor
yet, I'm better near to you. 
-yaninda çok daha iyiyim
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder