30 Eylül 2012 Pazar

Poisonblack - Illusion Delusion (Türkçe Çeviri) (Dinle)

And she cradles me down into sleep 
ve o beni beşikte gibi sallayarak uyutuyor
Still I miss her so and for more I weep 
hala onu çok özlüyorum ve daha fazlası için ağlıyorum 
And she gives me death yet I''m alive 
ve hala hayattayken, o bana ölümü veriyor
Craving eternally, on her I thrive 
onu hiç bitmeden istiyişim büyüyor

We are one, we are the same 
biz tekiz, biz aynıyız
Burning with brightest flame 
en parlak alevde yanıyoruz 

I am the strange illusion, don't feel too real 
ben tuhaf bir yanılsamayım, gerçek gibi hissetmiyorum
A catatonic thing that should not be 
olmaması gereken katatonik birşey
You are the sweet delusion yet you feel so real 
sen tatlı bir aldanmasın henüz kendini çok gerçek hissediyorsun
for all these wounds I have only you can heal 
sahip olduğum tüm yaraları sadece sen iyi edebilirsin 

And she buries me down far too deep 
ve o beni çok derinlere gömüyor
Yet six-feet high and gives me bliss to keep 
henüz 1,82 santim derin ve muhafaza etmem için bana neşe veriyor
And she abuses me yet I abide 
ve o beni suistimal ediyor hala dayanıyorum
She's in demand, my hunger I cannot hide 
saklayamadığım açlığımı istiyor 
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder