16 Eylül 2012 Pazar

36 Crazyfists - All I Am (Türkçe Çeviri) (Dinle)


Just when you need it 
Never see it in your torn world 
And seems like a plastic world 
One just like you, one just like... 

All i am is all i'll be 
Can't be much more than me 
A deep-end failing tragedy 
All i am is all i'll be 

Broke, believe it, deceiving 
In your world 
And i knew him, someone falling 
One just like you, one just like... 

All i am is all i'll be 
Can't be much more than me 
A deep-end failing tragedy 
All i am is all i'll be 
Take inside and be more careful 
Defeat loss and glare at fall 
To get you off where i'm going... 
Following all down 
Follow it all down 

So i've got you wrapped up...inside 
So i've got you...inside 
And plastic world, crumbles down... 
One just like you.....just like 

All i am is all i'll be 
Can't be much more than me 
A deep-end failing tragedy 
All i am 
Take inside and be more careful 
Defeat loss and glare at fall 
To get you off where i'm going...
Following all down. 

--------------------------------- 

Ihtiyacin olan sadece zaman 
Yirtik dünyada görmek hiç 
Ve plastik bir dünya gibi görünüyor 
Senin oldugun gibi 

Ben bütün ben olacagim hepsi bu 
Bana çok daha olamaz 
Derin bir sonu basarisiz trajedi 
Ben bütün ben olacagim hepsi bu 

Kirdi, yaniltici, inanin 
Dünyanizda 
Ve biri düsen, onu biliyordu 
Bir sizin gibi bir oldugu gibi ... 

Ben bütün ben olacagim hepsi bu 
Bana çok daha olamaz 
Derin bir sonu basarisiz trajedi 
Ben bütün ben olacagim hepsi bu 
Içine alin ve daha dikkatli olmak 
Sonbahar da kaybi ve parlama yenin 
Ben gidiyorum nereye kurtulmak için ... 
Tüm asagi takiben 
Tüm asagi izleyin 

Bu yüzden size tamamladi ... içinde var 
Yani sen ... içinde var 
Ve plastik dünya, asagi parçalanan ... 
One tipki ..... tipki 

Ben bütün ben olacagim hepsi bu 
Bana çok daha olamaz 
Derin bir sonu basarisiz trajedi 
Benim tümümü 
Içine alin ve daha dikkatli olun 
Sonbahar da kaybi ve parlamayi yenin 
Ben nereye gidiyorum kurtulmak için ... 
Tüm asagi ardindan.
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder