21 Eylül 2012 Cuma

Abba - Money, Money, Money (Türkçe Çeviri) (Dinle)


I work all night, I work all day
Tüm gece çalisiyorum, tüm gün çalisiyorum
to pay the bills I have to pay
Ödemem gereken borçlarimi ödemek için
ain't it sad
Hüzünlü degilmi
and still there never seems to be
a single penny left for me
Ve hala hiç bana bir kaç kurus kalacak gibi görünmüyor
that's too bad
Bu çok kötü
in my dreams I have a plan
Rüyalarimda bir planim var
if I got me a wealthy man
Eger zengin bir adam olsaydim
I wouldn't have to work at all
Bu kadar çalismam gerekmezdi
I'd fool around and have a ball
Etrafta ahmaklik yapardim ve bir balom olurdu

Money, money, money
Para, para, para
must be funny
Eglenceli olmali
in the rich man's world
Zengin adam'in dünyasinda
money, money, money
Para, para, para
always sunny
Her zaman aydinlik
in the rich man's world
Zengin adam'in dünyasinda
aha, aha
all the things I could do
Her seyi yapabilirdim
if I had a little money
Azicik bir param olsaydi
it's a rich man's world
Bu zengin adamlarin dünyasi

A man like that is hard to find
Böyle bir adam bulmak zor
but I can't get him off my mind
Ama onu aklimdan çikaramiyorum
ain't it sad
Hüzünlü degil mi
and if he happens to be free
ve eger o özgür olsaydi
I bet he wouldn't fancy me
Iddia ediyorum beni düslemezdi
that's too bad
Bu çok kötü
so I must leave, I'll have to go
Yani çikmam lazim, gitmem gerek
to Las Vegas or Monaco
Las Vegas'a yada Monaco
and win a fortune in a game
Ve bir sans oyunu kazanmam
my life will never be the same
Hayatim asla ayni olmaz

Money, money, money
Para, para, para
must be funny
Eglenceli olmali
in the rich man's world
Zengin adam'in dünyasinda
money, money, money
Para, para, para
always sunny
Her zaman aydinlik
in the rich man's world
Zengin adam'in dünyasinda
aha, aha
all the things I could do
Herseyi yapabilirdim
if I had a little money
Azicik bir param olsaydi
it's a rich man's world
Bu zengin adamlarin dünyasi
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder