15 Eylül 2012 Cumartesi

77 Bombay Street - Up In the Sky (Türkçe Çeviri) (Dinle)


Up in the sky, there is a village
Yukarda,gökyüzünde bir köy var

And the people there are blue, I believe it's true
Ve oradaki insanlar mavidir,bunun dogru olduguna inaniyorum

Up in the sky, people are happy
Yukarda, gökyüzünde insanlar mutludur

They love to sing and there is no need for a king
Sarki söylemeyi severler ve orada bir krala gerek yok

Up in the sky, nothing is insane
Yukarda, gökyüzünde hiçbir sey anlamsiz degil

Like a rocket driven plane you can fly above the rain
Güdümlü bir roket- uçak gibi yagmurun üzerinde uçabilirsin

Up in the sky, you just feel fine
Yukarda,gökyüzünde kendini sadece iyi hissedersin

There is no running out of time and you never cross a line
Zaman disinda akan bir sey yok ve asla bir çizgiyi asmazsin

I never want to die
Asla ölmek istemiyorum

I wanna live in the sky
Gökyüzünde yasamak istiyorum

Up in the sky, you can fly
Yukarda gökyüzünde uçabilirsin

You will make it if you try
Eger denersen bunu yapacaksin

In the sky you are far away
Gökyüzünde uzaklardasin

Up in the sky you can sing
Yukarda, gökyüzünde sarki söyleyebilirsin

And you can do everything
Ve herseyi yapabilirsin

And no matter what they say it's true
Ve söyledikleri seyin önemi yok,bu dogru

I'm going to the blue
Ben maviye gidiyorum

Up in the sky, there's no religion
Yukarda gökyüzünde din yoktur

There are no cars and no phones and you can't not be controlled
Arabalar yok,telefonlar yok ve kontrol edilemezsin

Up in the sky, you just feel fine
Yukarda,gökyüzünde kendini sadece iyi hissedersin

There is no money making crime but a lot of good wine
Suç isleten para yok ama bol bol iyi sarap var

I never want to die
Asla ölmek istemiyorum

I wanna live in the sky
Gökyüzünde yasamak istiyorum

Up in the sky, you can fly
Yukarda gökyüzünde uçabilirsin

You will make it if you try
Eger denersen bunu yapacaksin

In the sky you are far away
Gökyüzünde çok uzaklardasin

Up in the sky you can sing
Yukarda,gökyüzünde sarki söyleyebilirsin

And you can do everything
Ve herseyi yapabilirsin

And no matter what they say it's true
Ve ne söyledikleri önemli degil,bu dogru

I'm going to the blue
Ben maviye gidiyorum

I'm going to the blue
Ben maviye gidiyorum

Into the blue
Mavinin içine..

Wanna live up in the sky
Yukarda,gökyüzünde yasamak istiyorum

Wanna live up in the sky 
Yukarda, gökyüzünde yasamak istiyorum

Up in the sky
Yukarda,gökyüzünde

Up in the sky, you can fly
Yukarda gökyüzünde uçabilirsin

You will make it if you try
Eger denersen bunu yapacaksin

In the sky you are far away
Gökyüzünde uzaklardasin

Up in the sky you can sing
Yukarda,gökyüzünde sarki söyleyebilirsin

And you can do everything
Ve herseyi yapabilirsin

And no matter what they say it's true
Ve ne söyledikleri önemli degil,bu dogru

I'm going to the blue 
Ben maviye gidiyorum
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder