21 Eylül 2012 Cuma

Abba - Soldiers (Türkçe Çeviri) (Dinle)

Do I hear what I think I'm hearing 
Duydugumu sandigim seyi duyuyor muyum gerçekten 

do i see the signs I think I see 
Gördügümü sandigim isaretleri görüyor muyum 

or is this just fantasy 
Yoksa bu bir fantezi mi sadece 

is it true that the beast is waking 
Uyandigi dogru mu o canavarin 

stirring in his restless sleep tonight in the pale moonlight 
Solgun ay isiginin altinda huzursuz uykusundan kalktigi 

in the grip of this cold December you and I have reason to remember 
Bu solgun Aralik gününde hatirlamak için bir sebebimiz var artik 

Soldiers write the songs that soldiers sing 
Askerler askerlerin söyleyecegi sarkilar yaziyor 

the songs that you and I don't sing
Senin ve benim gibilerin söylemedigi 

they blow their horns and march along 
Borularini çalip yürüyorlar 

they drum their drums and look so strong 
Davullarini çaliyorlar ve çok güçlü duruyorlar 

you'd think that nothing in the world was wrong 
Dünyada hiçbir seyin hatali olmadigini düsünürdün 

Soldiers write the songs that soldiers sing 
Askerler askerlerin söyleyecegi sarkilar yaziyor 

the songs that you and I won't sing 
Senin ve benim gibilerin söylemedigi 

let's not look the other way 
Öbür yola bakmayalim 

taking a chance 
Bir sans daha elde etmeye 

cause if the bugler starts to play 
Çünkü boru çalmaya baslarsa eger 

we too must dance 
Biz de dans etmek zorunda kaliriz
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder