14 Eylül 2012 Cuma

1349 - I Am Abomination (Türkçe Çeviri) (Dinle)


Hellfire!

I have always been here
In all forms in all perversions
I will always be here
In all ways in all times

A question in hidding
A solution in disguise
I know no bounds
Like a locust storm I rise

Leprous hell-world
My world
Night world

Blood coated
World despoiler
The master of a devils march

I have crossed infernal wastedlands
To plant my flag amongst yer' bones

Rising like a broken bone
Throught a sea of flesh
This world is given

Blood coated
World despoiler
The master of a devils march

Rising like a broken bone
Throught a sea of flesh
This world is given

I have got paths yet to trade
I am abomination

Blood coated
World despoiler
The master of a devils march

Rising like a broken bone
Throught a sea of flesh
This world is given

There is a rot whitin us
The flames lick through your veins
The abhorrent mark descending
Abomination crawling near

The absolute inhuman
I bear the abhorrent mark
My touch like hell's fire
I am abomination
I am abomination!

Cehennem atesi! 

Ben daima burdaydim 
Bütün formlarda bütün sapikliklarla 
Ben daima buradayim 
Bütün yollarda bütün zamanlarda 

Bir Gizlenmis soru 
Bir sahte çare 
Sinir olmadigini biliyorum 
Çekirge firtinasi gibi yükseldim 

Cüzzam Cehennem-dünyasi 
Benim dünyam 
Gece dünyasi 

Kanla kapli 
Dünya zorbasi 
Seytan yürüyüsünde efendi 

Bir haçim var cehennemde,harcanmis ülkede 
Dik bayragimi yere kemiklerle 

Kirilmis kemikler gibi yüksel 
Et denizine dogru 
Bu dünya verecek 

Kanla kapli 
Dünya zorbasi 
Seytan yürüyüsünde efendi 

Kirilmis kemikler gibi yüksel 
Et denizine dogru 
Bu dünya verecek 

Daha bir yol var antlasmak için 
Ben igrencim 

Kanla kapli 
Dünya zorbasi 
Seytan yürüyüsünde efendi 

Kirilmis kemikler gibi yüksel 
Et denizine dogru 
Bu dünya verecek 

Burada içten çürümek var 
Alevler dil aticak damarlarina dogru 
Tiksinç isaret saldiracak 
Igrenç yanina sürünecek 

Katiksiz gaddar 
Tasiyorum tiksinç isareti 
Dokunuslarim cehennem atesleri gibi 
Ben igrencim 
Beeeeeen Igreeenciiiim!!
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder