18 Eylül 2012 Salı

A Perfect Circle - Orestes (Türkçe Çeviri) (Dinle)


Metaphor for a missing moment
Kaybolmus bir an için mecaz

Pull me in to your perfect circle
beni mükemmel çemberinin içine çek

One womb
Tek rahim

One shame
Tek utanç

One resolve
Tek niyet

Liberate this will
Bu iradeyi serbest birak

To release us all
Bizleri salivermek için

Gotta cut away, clear away
Kesmeli, temizlemeli

Snip away and sever this
Kirpmali ve parçalamali

Umbilical residue
Bu göbek bagi kalintisini

Keeping me from killing you
Beni alikoyan seni öldürmekten

And from pulling you down with me here
Ve kendimle beraber seni asagiya çekerken

I can almost hear you scream
Neredeyse çiglik attigini duyabiliyorum

Give me one more medicated peaceful moment
Bana içine ilaç katilmis bir huzurlu an daha ver

Give me one more medicated peaceful moment
Bana içine ilaç katilmis bir huzurlu an daha ver

And I don't wanna feel this
Ve hissetmek istemiyorum

Overwhelming hostility
Bu ezici düsnamligi

I don't wanna feel this
Hissetmek istemiyorum

Overwhelming hostility
Bu ezici düsmanligi

Gotta cut away, clear away
Kesmeli, temizlemeli

Snip away and sever this
Kirpmali ve parçalamali

Umbilical residue
Bu göbek bagi kalintisini

Gotta cut away, clear away
Kesmeli, temizlemeli

Snip away and sever this
Kirpmali ve parçalamali

Umbilical residue
Bu göbek bagi kalintisini

Keeping me from killing you
Beni alikoyan seni öldürmekten

Slip away and sever this
Kaçirmali ve kirpmali bu seyi

Keeping me from killing you
Beni alikoyan seni öldürmekten 
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder