15 Eylül 2012 Cumartesi

77 Bombay Street - Long Way (Türkçe Çeviri) (Dinle)


Its time for wakin up now
Simdi kalkma zamani
its time to take my rags
döküntülerimi alma zamani
Im leavin my own town
Sehrimden ayriliyorum
now Im leavin with my bags
simdi,çantalarimla ayriliyorum

I close the doors behind 
arkamdan kapilari kapatarak
me into the hills I go
tepelere dogru gitmeliyim
If you could only see me
Nedeni sadece beni görebilmekse
cause I want you to know
bilmeni istiyorum

Its a long way 
bu uzun bir yol
out of my own town into your own town 
kendi sehrimden seninkine dogru 

Its a long way
bu uzun bir yol
out of my own town into your own town
kendi sehrimden seninkine dogru 

Im playin with the fairies
Perilerle dua ediyorum
Im drinkin from their wine
Saraplarindan içiyorum
Im singin to the music but
Müzik için sarki söylüyorum ama
I know its in my mind
Aklimda oldugunu biliyorum

Dont care about the maker
Yaratan umrumda degil
dont care about the world
dünya umrumda degil
Im looking for the answers
Cevaplar ariyorum
while Im walkin in the dirt
pislikte yürürken

Im walkin over mountains,
Daglar üzerinden yürüyorum
I sail across the sea
Denize dogru yelken açtim
I meet all kind of creatures
her türlü yaratiklarla karsilastim
and I feel youre here with me
ve benimle, burada oldugunu hissediyorum

Im talkin to the people,
Insalarla konusuyorum
I ask them for the way
Yolu onlara soruyorum
But they only stare at me 
Sadece bos bos bakiyorlar
believe no word I say
söyledigim hiçbir söze inanmiyorlar

Its a long way
bu uzun bir yol 
out of my own town into your own town kendi sehrimden seninkine dogru

Its a long way
bu uzun bir yol 
out of my own town into your own town
kendi sehrimden seninkine dogru

And its a long way 
bu uzun bir yol 
out of my own town into your own town 
kendi sehrimden seninkine dogru

Its a long way 
bu uzun bir yol
a long lonely way a lonely way
uzun yalniz bir yol

I know I walk in circles
daire içinde yürüyorum biliyorum
they say that Im insane
çildirmis oldugumu söylüyorlar
But since the day you died
Ama öldügün günden beri
something changed in my brain
aklimda bir seyler degisti

Well it was just too much for me
Iyi, benim için çok fazlaydi
I found no help in talking 
Konusarak yardim bulamadim

Who can show me to go
Nereye gidecegimi kim bana gösterebilir
I have to keep on walking
Yürümeye devam etmeliyim

You, youre the only one in my mind
sen, sadece aklimdasin
You, youre the only one in my mind
sen, sadece aklimdasin
And its a long way 
uzun bir yol
out of my own town into your own town 
kendi sehrimden seninkine dogru

Its a long way
uzun bir yol
out of my own town into your own town
kendi sehrimden seninkine dogru

And its a long way 
uzun bir yol
out of my own town into your own town
kendi sehrimden seninkine dogru

Its a long way 
Uzun bir yol
a long lonely way
uzun ve yalniz
I keep on walkin
Yürümeye devam ediyorum
I keep on walkin
Yürümeye devam ediyorum

Im walking walkin on
yürüyorum

I keep on walkin
Yürümeye devam ediyorum

I keep on walkin
Yürümeye devam ediyorum

Im walking walkin on
yürüyorum

I keep on walkin
Yürümeye devam ediyorum

I keep on walkin
Yürümeye devam ediyorum

Im walking walkin on
yürüyorum

I keep on walkin
Yürümeye devam ediyorum

I keep on walkin
Yürümeye devam ediyorum

Im walking walkin on
Im walking on
yürüyorum 
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder