18 Eylül 2012 Salı

A Perfect Circle - 3 Libras (Türkçe Çeviri) (Dinle)


Threw you the obvious and you flew with it on your back,
Açikça firlatip attin ve arkanda onunla uçtun 
A name in your recollection thrown down among a million same
Bir isim hatiralarinin içinde,bir milyon firlatilmis aynisinin arasinda
Difficult not to feel a little bit dissappointed and passed over 
Küçük bir parça hayal kirikligi hissetmemek ve bosvermek zor
When I've looked right through to see you naked and oblivious 
Seni görmek için dogrudan baktigimda çaresiz ve ilgisizdin
And you don't see me
Ve beni farketmiyorsun
But I threw you the obvious 
Ama ben seni açikça firlattim
Just to see if there's more behind the eyes of a fallen angel the eyes of a trajedy
Sadece eger düsmüs bir melegin gözlerinin arkasinda daha fazla 
birsey görmek için yani bir trajedinin gözlerinin
Here I am expecting just a little bit
Iste buradayim sadece küçük bir parça ümitlenerek 
Too much from the wounded
Yaralanmaktan daha fazlasi
But I see through it all and see you.
Ama herseyin bütünüyle farkindayim ve seni görüyorum
So I threw you the obvious
Bu yüzden seni firlattim 
To see what occurs behind the eyes of a fallen angel eyes of a tragedy 
Düsmüs bir melegin gözlerinin arkasinda ne olusur görmek için yani bir trajedinin gözlerinin
Oh well
Pekala
Apparently nothing
Anlasilan birsey yok
You don't see me
Beni farketmiyorsun
You don't see me at all
Hiçbir sekilde beni farketmiyorsun 
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder