13 Eylül 2012 Perşembe

50 Cent - Just A Lil Bit (Türkçe Çeviri) (Dinle)


Damn baby all I need is a lil bit 
Lanet olsun bebek tek istedigim birazcik 

A lil bit of this, a lil bit of that 
Birazcik ondan birazcik bundan 

Get it crackin' in the club when you hear this shit 
Bu b.ku duydugunda klüpte çatlatmaya basla 

Drop it like it's hot, get to workin' that back 
Tutma yoksa elini yakar, arkani sallamaya basla 

Go shake that thang, yeah work that thang 
Hadi salla o seyi, islet o seyi 

Let me see it go up and down 
Asagi ve yikari hareket ettigini göreyim 

Rotate that thang, I wanna touch that thang 
Çevir o seyi, o seye dokunmak istiyorum 

Can you make it go round and round 
Döndürüp durabilir misin 

I step up in the club, I'm like who you with 
Klübe adim atiyorum, kimle takildigina bakiyorum 

G-Unit in the house, yeah thats my clique 
G-Unit burada, evet bu benim grubum 

Yeah I'm young, but a nigga from the old school 
Evet ben gencim, ama eski toprak bir zenciyim 

On the dance floor, a nigga doin' old moves 
Dans pistinde, eski hareketler yapan bir zenciyim 

I don't give a fuck, I do what I wan' do 
Umrumda degil, ne istersem onu yaparim 

I hit your ass up, boy I done warned you 
Kiçini tekmelerim, oglum seni uyarmistim 

Better listen, when I talk, nigga don't trip 
Ben konusunca dinlesen iyi olur, tavir takinma 

Yo' heat in the car, mine's in this bitch 
Araba sicak, benimki bunda kaltak 

I ain't tryna beef, I'm tryna get my drink on 
Kavga etmek istemiyorum, içkimi almak istiyorum 

Got my diamonds, my fitted, and my mink on 
Elmaslarimi aldim, esyalarimi ve vizon kürkümü 

I'ma kick it at the bar till its time to go 
Gitme vakti gelene kadar barda takilacagim 

Then I'ma get shorty here and I'ma let her know 
Sonra hatunu buraya getirip ona söyleyecegim 

Nakarat: 

[ All a nigga really need is a lil bit 
Bir zencinin ihtiyaç duydugu birazcik bir sey 

Not a lot baby girl just a lil bit 
Çok fazla degil bebegim sadece birazcik 

We can head to the crib in a lil bit 
Birazcik eve dogru yol alabiliriz 

I can show ya how I live in a lil bit 
Sana birazcik seyle nasil yasadigimi gösterebilirim 

I wanna unbutton your pants just a lil bit 
Pantolonunun dügmelerini çözmek istiyorum sadece birazcik 

Take 'em off and pull 'em down a lil bit 
Onlari çikartip birazcik asagi indirmek 

Get to kissin' and touchin' a lil bit 
Sonra birazcik öpmeye ve dokunmaya baslamak 

Get to lickin' a lil bit 
Birazcik yalamaya baslamak ] 

This is 50, comin' out your stereos 
Hoparlörlerinden 50'yi duyuyorsun 

Hard to tell though, cause I switched the flow 
Gerçi anlamasi zor, çünkü akisi degistirdim 

Eyes a lil low, cause I twist the dro' 
Gözler biraz kaymis, çünkü marihuanayi sardim 

Pockets on swoll cause I move the O's 
Cepler siskin çünkü uyusturucu tasiyorum 

My neck, my wrist, my ears is froze 
Boynum, belim, kulaklarim mahvoldu 

Come get ya bitch, she on me dawg 
Gel de kadinini al, o benim üzerimde dostum 

She musta heard about the dough 
Paranin kokusunu almis olmali 

Now captain come on and save a hoe 
Kaptan gel de bir o....uyu kurtar 

I get it crunk in the club, I'm off the chain 
Klüpte kafayi buldum, zincirden çiktim 

Number one on the chart, all the time mayn 
Listede bir numaradayim, her zaman adamim 

When the kid in the house, I turn it out 
Çocuk ortama geldiginde, olayi sürdürüyorum 

Keep the dance floor packed, thats without a doubt 
Dans pistini dolu tutuyorum, buna süphe yok 

And shorty shake that thang like a pro mayn 
Ve hatun o seyi bir profesyonel gibi salliyor adamim 

She back it up on me I'm like oh mayn 
Onu bana yasliyor ve ben oh adamim diyorum 

I get close enough to her so I know she can hear 
Ona yeterince yaklasiyorum, böylece beni duyabilecegini biliyorum 

System thumpin', party jumpin', I said loud and clear 
Sistem gümbürdüyor, parti cosuyor, yüksek ve net söylüyorum 

Nakarat 

Baby you got me feelin' right (ya heard me) 
Bebek beni iyi hissettiriyorsun (beni duydun) 

My mama gone, you can spend the night (ya heard me) 
Annem gitti, geceyi birlikte geçirebiliriz (beni duydun) 

I ain't playin', I'ma tryna fuck tonight (ya heard me) 
Oyun oynamiyorum, bu gece seks yapmak istiyorum (beni duydun) 

Clothes off, face down, ass up, c'mon 
Kiyafetleri çikar, yüzü yere yatir, poponu havaya kaldir, hadi 

Nakarat x2
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder