22 Mart 2013 Cuma

Notis Sfakianakis - Gia Mena (Türkçe Çeviri) (Dinle)

 
 
S' ida ston ipno mou hthes vradi
Dün gece seni rüyamda gördüm

Ke isouna san zografia
Tıpkı çocukların çizdiği

Aftes, pou kanoun ta pedia
Bir resim gibiydin

Ke milages mes sto skotadi
Karanlığın içinde bana seslendin

Mou 'pes mou elipses ke mena
Ve beni çok özlediğini söyledin

Ke itane san maheria
Bir bıçak yarası gibiydi

Rotises taha ti na ehoun
Ne oldu diye sordun

Ta matia mou ki ine igra
Bu yüzden gözlerim yaşlarla ıslandı

Den kleo yia sena ke yia kanena
Ne senin için ağlıyorum ne de başkası için

De thelo na 'rthis, kala ime edo
Geri dönmeni istemiyorum burada ben iyiyim

Den kleo yia sena ke yia kanena
Ne senin için ağlıyorum ne de başkası için

Kleo yia mena, pou s' agapo
Kendim için ağlıyorum,seni sevdiğim için

To prosopo sou den gelai
Yüzün gülümsemiyor

Ehis sto oniro hathi
Rüyada kayboldun

Afti i agapi tirannai
Bu aşk eziyet veriyor

Kai akoma andehi, akoma zi
Ama hala devam ediyor,hala yaşıyor

Argi na ximerosi i mera
Bugün sabah geç oldu

Ke emis den imaste mazi
Ve biz birlikte değiliz

Afti i agapi, na thimase
Hatırla bu aşkı

Mono sta onira tha zi
Sadece rüyalarda  yaşayacak
 
kaynak: sarkicevirileri.com 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder