22 Mart 2013 Cuma

Depeche Mode - Heaven (Türkçe Çeviri) (Dinle)


Sometimes I slide away, silently 
Bazen uzağa kayıyorum, sessizce 
I slowly lose myself, over and over 
Yavaşça kendimi kaybediyorum, tekrar tekrar 
Take comfort in my skin endlessly 
Sonsuza kadar tenimde rahatla 
Surrender to my will forever and ever 
İsteğime sonsuza kadar teslim ol 

I dissolve in trust 
Güven içinde çözülüyorum
I will sing with joy 
Keyifle şarkı söyleyeceğim 
I will end up dust 
Süprüntüye son vereceğim 
I'm in heaven 
Cennetteyim 

I stand in golden rays radiantly 
Işık saçarak altın ışık parçalarında duruyorum 
I burn a fire of love, over and over 
Bir aşk ateşi yakıyorum, tekrar tekrar 
Reflecting endless light, relentlessly 
Sonsuz ışık yansıtarak, durmaksızın 
I have embraced the flame forever and ever 
Aşk ateşine sonsuza kadar sarıldım 

I will scream a word 
Bir kelimeyi haykıracağım 
Jump into the void 
Issızlığa atlayacağım
I will guide the herd 
Sürüye rehberlik edeceğim 
Up to heaven 
Cennete doğru
 
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder