22 Mart 2013 Cuma

Carrousel - A L'intérieur (Türkçe Çeviri) (Dinle)


Rien ne vient
Hiçbir şey hissetmiyorum

Rien
Hiçbir şey

Pas mêmes l'ébauche d'un sourire
Bir gülümsemenin başlangıcını bile…

Pas même l'annonce d'une larme
Bir göz yaşının  haberini bile…

Encore moins l'envie de fuir
Daha az kaçma isteği

Ou de décrocher les armes
Ya da silahları kapmak..

Rien ne vient
Hiçbir şey hissetmiyorum

Et quand dehors il y a le feu
Ve dışarda,kabaran havai fişeklerin,

Des artifices qui débordent
Hâla yaşlı gökyüzünün,

Du ciel encore vieux
Gökyüzüne verilen ışığın ateşi

De la lumière qu'on lui accorde
Olduğu zaman

Rien ne vient
Hiçbir şey hissetmiyorum

Rien
Hiçbir şey

Et moi j'explose à l'intérieur
Ve ben  içimde patlıyorum

Comme une rose, une rose en fleurs
Bir gül gibi,çiçek açan bir gül gibi

Et moi j'explose à l'intérieur
Ve ben  içimde patlıyorum

À petites doses, comme on prend peur
Küçük dozlar halinde,dışardaki dünyadan 

De l'extérieur
Korktuğumuz için

Devant l'empire du pire
En kötü hisler karşısında

Devant les jeux des assemblées
Meclisin oyunları karşısında

Quand il faut rire pour s'unir
Korkumuzu saklamak için gülmek,

Et se taire pour honorer
Ve saygı göstermek için susmak gerektiğinde

Au regard qui s'enfuit, au sourire vite effacé
Kısa süreli bakışta,çabuk kaybolan gülümsemede

Mes émotions, comme la pluie,
Duygularım, yağmur gibi

Sont impossibles à commander
Kontrol etmek imkansız

Rien ne vient
Hiçbir şey hissetmiyorum

Et moi j'explose à l'intérieur
Ve ben  içimde patlıyorum

Comme une rose, une rose en fleurs
Bir gül gibi,çiçek açan bir gül gibi

Et moi j'explose à l'intérieur
Ve ben  içimde patlıyorum

À petites doses, comme on prend peur
Korktuğumuz için,küçük dozlar halinde…

Et moi j'explose à l'intérieur
Ve ben  içimde patlıyorum

Comme une rose, une rose en fleurs
Bir gül gibi,çiçek açan bir gül gibi

Et moi j'explose à l'intérieur
Ve ben  içimde patlıyorum

À petites doses, comme on prend peur
Küçük dozlar halinde,dışardaki dünyadan 

De l'extérieur
Korktuğumuz için

Rien ne vient
Hiçbir şey hissetmiyorum
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder