22 Mart 2013 Cuma

Justin Bieber - Just Like Them (Türkçe Çeviri) (Dinle)


I know it's hard but
Zor olduğunu biliyorum ama

Let's go
Haydi gidelim

There's something different in your eyes baby
Gözlerinde farklı bir şey var bebeğim

You can't seem to look into mine lately
Son zamanlarda gözlerime bakıyor gibi görünmüyorsun

Tell me what is on your mind baby
Söyle bana,aklındaki nedir bebeğim

Or I'm gonna assume that something's wrong
Yoksa bir şeylerin yanlış olduğunu varsayacağım

[nakarat:]
I thought that you were different from the moment that we kissed
Öpüştüğümüz andan itibaren senin farklı olduğunu düşündüm

'cause all those other women couldn't care less if I lived
Çünkü diğer  tüm şu kadınlar yaşayıp yaşamadığımı umursamazlardı

And I'm not barely trippin I just can't do this again
Ve ben neredeyse hiç hata yapmam,şimdi bunu tekrar yapamam

Please don't tell me you're just like them
Lütfen bana tıpkı onlar gibi olduğunu söyleme

Please don't tell me you're just like them
Lütfen bana tıpkı onlar gibi olduğunu söyleme

You're just like them
Tıpkı onlar gibisin

I know that it's hard to trust of
Güvenmenin zor olduğunu biliyorum

But you need the trust that my love
Ama aşkımın asla seni geride bırakmayacağına

Will never leave you in the dust
Güvenmeye ihtiyacın var

[nakarat]
Baby you ain't get this love on track
Bebeğim,yolunda giden bu aşka sahip değilsin

Will you run away gotta wait on after love back
Kaçacak mısın ? sen de sevdikten sonra eşlik etmelisin

You know that I love you girl 
Seni sevdiğimi biliyorsun sevgilim

so tell me what you're waiting for
Bu yüzden söyle bana neyi beklediğini

You gotta know know know know
Bilmeli,bilmeli,bilmeli, bilmelisin
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder