22 Mart 2013 Cuma

Michelle - Der Letzte Akkord (Türkçe Çeviri) (Dinle)


Tanz, heut Nacht nochmal mit mir,
Bu gece benimle dans et bir daha

so, dass ich Dich hautnah spür.
Böylece seni kendime yakın hissedeyim

Wenn unser Lied erklingt,
Bizim şarkımız çaldığı zaman

halt mich ganz fest im Arm,
Beni kollarında sıkıca tut

so fing doch einmal alles mit uns an.
Bu şekilde,bir gün herşey bizimle başladı

Schau' nicht in mein Herz hinein,
Kalbimin içine bakma

lass' mich einfach traurig sein.
Sadece bırak beni üzgün olayım

Bleib jetzt ganz nah bei mir
Şimdilik bana çok yakın dur

und dann geh' schweigend fort.
Ve sonra sessizce uzaklaş

Lass' mich tanzen bis zum letzten Akkord.
Son akorda kadar dans etmeme izin ver

Sag' einmal noch: "Ich liebe Dich"
Bir daha “seni seviyorum” de

und dann vergiss, dass es mich gib,
Ve sonra benim var olduğumu unut

mit Dir, noch eine letzte Nacht.
Seninle,sadece son bir gece

Das Glück kennt keine Ewigkeit,
Mutluluk sonsuzluğu bilmez

auch unser Lied gehört der Zeit,
Üstelik,bizim şarkımız zamana aittir

was bleibt ist Deine Zärtlichkeit,
Geriye kalan senin şefkatindir

sie ist wie ein Lied,
İçimde durmadan çalan

dass in mir weiter klingt.
Bir şarkı gibidir bu

Sag, es war nicht nur ein Spiel,
Bunun sadece bir oyun olmadığını söyle

sag, es mir mit viel Gefühl.
Bunu bana çok duygulu halde söyle

Die Zeit hat uns getrennt.
Zaman bizi ayırdı

Die kleine Melodie,
Kısa melodi canlılığını kaybediyor

wird leiser aber sterben wird sie nie!
Ama hiçbir zaman sona ermiyor

Wenn auch heut' mein Herz fast bricht,
Bugün hemen hemen kalbim kırık olsa bile

Du, die Tränen siehst Du nicht.
Sen,sen gözyaşlarımı görmüyorsun

Du warst mein schönster Traum,
Sen benim güzel rüyamdın

sag' jetzt kein Abschiedswort,
Şimdi veda sözcüğünün olmadığını söyle

lass' mich tanzen bis zum letzten Akkord.
Bırak son akorda kadar dans edeyim 
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder