31 Temmuz 2011 Pazar

Miley Cyrus (Hannah Montana) - He Could Be The One (Türkçe Çeviri)



Smooth talkin' so rockin -Hoş konuşuyor, çok sarsıyor He's got everything that a girl's wantin -Her kızın iste
diği şeylere sahip He's a cutie he plays it groovy -Tatlı biri, mükemmel oynuyor. And I can't keep myself -Ve
kendimi alamıyorum From doing somethin' stupid -Aptalca birşey yapmaktan. Think I'm really falling for his sm
ile -Onun gülümsemesi için gerçekten mahvolduğumu düşünüyorum There's butterflies when he says my name -O beni
m ismimi söylerken kelebekler var etrafta. Hey! [Chorus] He's got something special -Özel birşey var onda. He
's got something special -Onda özel birşey var. And when he's looking at me -Ve bana baktığında I wanna get al
l sentimental -Bütün duyguları hissetmek istiyorum. He's got something special -Özel birşey var onda. He's got
something special -Onda özel birşey var. I can hardly breathe -Zorlukla nefes alıyorum. Something's telling m
e telling me -Birşey beni söylüyor, beni çağırıyor. He could be the one -O eşsiz olabilir. He could be the on
e (5x) He's lightning sparks are flyin-Onun ışıklı kıvılcımları uçuyorlar. Everywhere I go he's always on my
mind and -O aklımda, her yere gidebilirim ve... I'm going crazy about him lately -Son zamanlarda onun için del
iriyorum. And I can't help myself -Ve kendime yardım edemiyorum From how my heart is racin -Kalbimin koşuyor o
lmasından dolayı. Think I'm really diggin' on his vibe -Gerçekten onun hislerini dürttüğümü düşünüyorum. He r
eally blows me away -Beni gerçekten de uzaklara üflüyor. [Chorus] He could be the one (5x) -O eşsiz olabilir
. And he's got a way of making me feel -Beni hissettirebiliyor Like everything I do is -Yaptığım herşey gibi.
.. Perfectly fine -Mükemmelce iyi The stars are aligned -Yıldızlar aynı hizada When I'm with him -Ben onunla o
lduğumda. And I'm so into him!! -Ve onunla çok ilgileniyorum. [Chorus] He could be the one (5x) -O eşsiz ol
abilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder