31 Temmuz 2011 Pazar

Gipsy Kings - Un Amor (Türkçe Çeviri)



Un amor Bir aşk Un amor vivi Ağlayarak bir aşk yaşadım Llorando y me decia Ve bana Las palabras de dios Tanrı'
nın kelimelerini anlattı Llorando por ti Senin için ağlamak Es con amor Aşkladır Un amor Bir aşk Un amor vivi
Ağlayarak bir aşk yaşadım Llorando y atormentado Ağlayarak ve işkence çekerek Las palabras de dios Tanrı'nın
kelimeleri Llorando por ti Senin için ağlamak Es con amor Aşkladır Ey para ya vivir Uzun yaşamak A cunta ti *
** Me enamore yo de ti Sana aşık oldum Y sin tus besos yo no puedo Öpücüklerin olmadan yaşayamam Vivir y recor
dar Yaşa ve hatırla Yo quisiera O bir aşkı Para entenderlo un amor y saber Anlamak isterim Que me queria y at
ormentado Ve beni sevip acı çektiğini bilmek isterim Las palabras de dios Tanrı'nın kelimelerini anlattı Llora
ndo por ti Senin için ağlamak Es con amor Aşkladır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder