31 Temmuz 2011 Pazar

Gipsy Kings - Trista Pena (Türkçe Çeviri)



Yo se que un dia volvera biliyorum o birgün dönecek trista pena kötü kader ya dejala ya şimdi yalnız bırak onu
Yo se que un dia volvera biliyorum o birgün dönecek trista pena kötü kader yo la voy buscar Ona bakmaya gide
ceğim Y yo no me acuerdo de ella ve onu hatırlamıyorum amor amor amargo bir aşk, acı bir aşk amor bien agitan
ado bir aşk, çingene aşkı gibi amor con mi querer bir aşk, isteğimle Hoy para vivir bugün yaşamak için amor c
onfundi sevgiyi karıştırdım y no sabe llorar ve sen nasıl ağlayacağını bilmiyorsun hoy manana vivir bugün, yar
ın yaşamak için no sabes confundir sen nasıl karıştıracağını bilmiyorsun un amor de verdad gerçek bir aşkı per
o ya lo siento ya ama ben onu şimdiden hissediyorum La que mas queria en çok sevdiğim kişi amor mas agitanado
en çingene aşkı gibi amor ya mas agitanado en çingene aşkı gibi amor ya sin tu querer senin sevgin olmayan bi
r aşk Hoy para vivir bugün yaşamak için amor confundi sevgiyi karıştırdım y no sabe llorar ve sen nasıl ağlay
acağını bilmiyorsun hoy manana vivir bugün, yarın yaşamak için no sabes confundir sen nasıl karıştıracağını bi
lmiyorsun un amor de verdad gerçek bir aşkı pero ya lo siento ya ama ben onu şimdiden hissediyorum Hoy para v
ivir bugün yaşamak için amor confundi sevgiyi karıştırdım y no sabe llorar ve sen nasıl ağlayacağını bilmiyors
un Hoy para vivir bugün yaşamak için amor confundi sevgiyi karıştırdım y no sabe llorar ve sen nasıl ağlayacağ
ını bilmiyorsun pero un amor verdad ama gerçek bir aşk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder