31 Temmuz 2011 Pazar

Justin Bieber - Pray (Türkçe Çeviri)



Ohh Ohh Ohh .. and I pray Ohh Ohh Ohh ve dua ettim I just cant sleep tonight. Bu gece uyuyamadım Knowing that
things aint right. Doğru olmayan şeyleri düşünerek Its in the papers, its on the tv, its everywhere that I go.
Gazetelerde, televizyonlarda gittiğim her yerde. Children are crying. Çocuklar ağlıyor Soldiers are dying Ask
erler ölüyor Some people don't have a home Bazı insanlarınevi yok But I know there's sunshine behind that rain
Ama biliyorum yağmurdan sonrası güneş I know there's good times behind that pain, hey Acıdan sonra güzel zama
nlar olduğunu biliyorum Can you tell me how I can make a change Nasıl değişiklik yaparım söyler misin I close
my eyes and I can see a better day Gözlerimi kapatırım ve daha güzel bir gün görürüm I close my eyes and pray
Gözlerimi kapatırım ve dua ederim I close my eyes and I can see a better day Gözlerimi kapatırım ve daha güze
l bir gün görürüm I close my eyes and pray Gözlerimi kapatırım ve dua ederim I lose my appetite, knowing kids
starve tonight. Çocukların bu gece aç olduğunu düşünerek açlığımı kaybettim And when I sit up, cause my dinne
r is still on my plate. Ve ayağa kalktığımda, çünkü yemeğim hala tabağımdaydı Ooo I got a vision, to make a di
fference. Ooo aklıma bir fikir geldi, değişiklik yapmak için And its starting today. Ve bugün başlıyorum Caus
e I know there's sunshine behind that rain Çünkü biliyorum yağmurdan sonrası güneş I know there's good times
behind that pain, hey Acıdan sonra güzel zamanlar olduğunu biliyorum I close my eyes and I can see a better d
ay Gözlerimi kapatırım ve daha güzel bir gün görürüm I close my eyes and pray Gözlerimi kapattım ve dua ettim
I close my eyes and I can see a better day Gözlerimi kapatırım ve daha güzel bir gün görürüm I close my eyes a
nd pray Gözlerimi kapattım ve dua ettim For the broken-hearted. Kırık kalpliler içinI pray for the life not st
arted Başlamayan hayatlar için dua ettim I pray for all the ones not breathing Nefes alamayanlar için dua etti
m. I pray for all the souls in need. İhtiyacı olan tüm ruhlar için dua ettim I pray. Can you give em one today
. Dua ettim. Kabul edermisin I just cant sleep tonight Bu gece uyuyamadım Can someone tell how to make a chang
e? Biri nasıl değişiklik yaabiliceğimi anlatabilir mi? I close my eyes and I can see a better day Gözlerimi k
apatırım ve daha güzel bir gün görürüm I close my eyes and pray Gözlerimi kapattım ve dua ettim I close my eye
s and I can see a better day Gözlerimi kapatırım ve daha güzel bir gün görürüm I close my eyes and pray Gözler
imi kapattım ve dua ettim I pray .. Dua ettim I close my eyes and pray .. Gözlerimi kapattım ve dua ettim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder