23 Ağustos 2012 Perşembe

Bruno Mars - Grenade ( Türkçe Çeviri ) (Dinle)


Easy come, easy go
Haydan gelen huya gider
That's just how you live, oh
Sen böyle yasiyorsun iste
Take, take, take it all,
Al al al hepsini al
But you never give
Ama asla verme
Should have known you was trouble from the first kiss,
Ilk öpücükten anlamaliydin senin sorunlu oldugunu
Had your eyes wide open -
Gözlerin açikti
Why were they open?
Neden açikti gözlerin?

Gave you all I had and you tossed it in the trash,
Sana neyim varsa verdim ve sen çöpe attin
You tossed it in the trash you did.
Çöpe attin evet yaptin.
To give me all your love is all I ever asked
Bu zamana kadar tek istedigim bana sevgini vermendi

Cause what don’t understand is i'd catch a grenade for ya.
Çünkü anlamadigin su ki senin için bir el bombasi tutabilirdim
Throw my hand on the blade for ya,
Ellerimi biçaga uzatirdim senin için
I'd jump in front of a train for ya.
Bir trenin önüne atlardim senin için

You know I’d do anything for ya.
Biliyorsun senin için herseyi yapardim
See ? i would go through all this pain for ya,
Anladin? Bütün bu acilari senin için çekerdim
Take a bullet straight through my brain.
Tam beynime dayardim mermiyi
Yes I would die for ya baby,
Evet senin için ölebilirdim bebegim
But you won’t do the same.
Ama sen aynisini yapmazsin
No,no
Hayir,hayir

Black, black, black and blue
beat me till I’ am numb
Siyah,siyah,siyah ve mavi ben aptallasana kadar beni dövüyor*
Tell the devil I said hey
Seytana selamimi söyle
When you get back to
Döndügün zaman
Where you’re from bad women bad women
Kötü kadindan,kötü kadindan
That’s just what you are yeah you smile in my face
Sen busun iste evet yüzüme gülümsüyorsun
Than you rip the breaks out my car.
Sonra da arabamin frenlerini bozuyorsun

To give me all your fuckin' love is all I ever asked
Bu zamana kadar tek istedigim bana o kahrolasi sevgini vermendi
Cause what don’t understand is i'd catch a grenade for ya.
Çünkü anlamadigin su ki senin için bir el bombasi tutabilirdim
Throw my hand on the blade for ya,
Ellerimi biçaga uzatirdim senin için
I'd jump in front of a train for ya.
Bir trenin önüne atlardim senin için

Listen babe I would go through all this pain for ya
Dinle bebegim tüm bu acilari çekebilirdim senin için
Take a bullet straight through my brain.
Tam beynime dayardim mermiyi
Yes I would die for ya baby.
Evet senin için ölebilirdim bebegim
But you won’t do the same.
Ama sen aynisini yapmazsin
If my body was on fire ooh
Eger atesler içinde olsaydim
You would watch me burn down in flames.
Alevler arasinda yanisimi izlerdin sen
You said that you love me
Beni sevdigini söyledin
You’re a liar cause you never ever ever did
Yalancinin tekisin çünkü asla,ama asla sevmedin

Kaynak: Sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder