1 Temmuz 2012 Pazar

Alanis Morissette - Still Türkçe Çeviri



I am the harm that you inflict
Sana acı veren yarayım
I am your brilliance and frustration
Senin mükemmelliğin ve hüsranınım
I'm the nuclear bombs if they're to hit
Sana çarpacak nükleer bombayım
I am your immaturity and your indignance
Senin toyluk ve öfkenim
I am your misfits and your praises
Senin uyumsuzluk ve şükrünüm
I am your doubt and your conviction
Senin şüphe ve mahkümiyetinim.
I am your charity and your rape
Senin yardım ve gaspınım
I am your grasping and expectation
Senin doyumsuzluk ve beklentinim
I see you averting your glances
Senin engel oluşunu ve bakışını görüyorum
I see you cheering on the war
Savaşı alkışlayışını görüyorum
I see you ignoring your children
Çocuğunu reddedişini görüyorum

And I love you still
Ve seni hala seviyorum
And I love you still
Ve seni hala seviyorum

I am your joy and your regret
Senin keyif ve pişmanlığınım
I am your fury and your elation
Senin öfke ve sevincinim
I am your yearning and your sweat
Senin özlemin ve tatlınım
I am your faithless and your religion
Senin inançsızlık ve dininim
I see you altering history
Tarihi değiştirdiğini görüyorum
I see you abusing the land
Toprağı kötüye kullandığını görüyorum
I see you and your selective amnesia
Seni ve seçici hafızanı görüyorum

And I love you still
Ve seni hala seviyorum
And I love you still
Ve seni hala seviyorum

I am your tragedy and your fortune
Senin trajedi ve talihinim
I am your crisis and delight
Senin kriz ve neşe kaynağınım
I am your profits and your prophets
Senin fayda ve kahininim
I am your art I am your bytes
Senin maharetinim, parçacıklarınım
I am your death and your decisions
Senin ölüm ve kararlarınım
I am your passion and your plights
Senin tutku ve vaziyetinim
I am your sickness and convalescence
Senin hastalık ve iyileşmenim
I am your weapons and your light
Senin silahın ve ışığınım
I see you holding your grudges
Kinini kaldırdığını
I see you gunning them down
Onu vurduğunu görüyorum
I see you silencing your sisters
Kız kardeşlerini susturduğunu görüyorum

And I love you still
Ve seni hala seviyorum
And I love you still
Ve seni hala seviyorum

I see you lie to your country
Ülkene yalan söylediğini görüyorum
I see you forcing them out
Onu terk ettiğini görüyorum
I see you blaming each other
Başkalarını suçlamanı görüyorum

And I love you still
Ve seni hala seviyorum
And I love you still
Ve seni hala seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder