27 Ekim 2012 Cumartesi

The Saturdays - Lies (Türkçe Çeviri) (Dinle)

Battered,sore and high on hurt
Hırpalandım,kederliyim ve üzüntüm büyük

Out of line and out of words
Yoldan çıktım ve kelimelerle anlatılmaz haldeyim

Lost for love and lost for air
Aşk uğruna mahvoldum,nefesim kesildi

That is how you leave me here
İşte böyle beni burada bıraktın

But no longer 
Ama bundan böyle

I am getting stronger 
Daha güçlü hale geliyorum

All you ever told me 
bana her zaman söylediğin herşey

All you ever told me are lies
bana her zaman söylediğin herşey yalan
 
All you ever told me 
bana her zaman söylediğin herşey

All you ever told me are lies 
bana her zaman söylediğin herşey yalan

No more listening to no more words
Artık  daha fazla sözleri dinlemek yok

No more sitting and trying
Artık oturmak ve çabalamak yok

All you ever told me 
bana her zaman söylediğin herşey

All you ever told me are lies 
bana her zaman söylediğin herşey  yalan

I would give the sun for you
Sana güneşi verecektim

Everything I had belonged to you
Sahip olduğum herşey senin oldu

All my tears and all my joy
Tüm göz yaşlarım ve sevincim

That's how much I love you boy
İşte seni ne kadar çok seviyorum delikanlı

But no longer 
Ama bundan böyle

I am getting stronger 
Daha güçlü hale geliyorum

All you ever told me 
bana her zaman söylediğin herşey

All you ever told me are lies 
bana her zaman söylediğin herşey yalan

All you ever told me
bana her zaman söylediğin herşey

All you ever told me are lies 
bana her zaman söylediğin herşey yalan

No more listening to no more words
Artık  daha fazla sözleri dinlemek yok

No more sitting and trying
Artık oturmak ve çabalamak yok

All you ever told me 
bana her zaman söylediğin herşey

All you ever told me are lies 
bana her zaman söylediğin herşey yalan

So now forget about all I ever promised you
Bu yüzden şimdi sana hep vaad ettiğim herşeyi unut

I am getting out
Ben çıkıyorum

Spin your lying web alone
Yalan ağını tek başına ör

Spin the wheel of lies on someone new
Yalanların çarkını yeni bir kişi üzerinde çevir

Someone new
Yeni bir kişi 
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder