27 Ekim 2012 Cumartesi

Placebo - B3 (Türkçe Çeviri) (Dinle)

I refuse to remain in regrets 
pişmanlıklar içinde kalmayı reddediyorum
To pander like a slave to your wants 
isteklerine bir köle gibi yardım etmeyi 
No contrition from me will you get 
benden pişmanlık elde etmeyeceksin
No submission to dilettantes (NO) 
amatörlere boyun eğmek yok (HAYIR)

I've existed too long in secrets 
çok uzun süre sırlar içinde oldum
I have lived like a man confined 
hapsedilmiş bir adam gibi yaşadım
Epicene and elaborate 
merkezde ve özenli
Fatalistic and resigned (NO) 
kaderci ve boyun eğmiş (HAYIR)

Passionflower 
fırıldak çiçeği
Catherine wheel 
havai fişek
Higher power 
ulu güç
Help me start to heal 
iyileşmeye başlamama yardım edin

Now I've bathed in the sea of sunsets 
şimdi günbatımlarının denizinde yıkandım
And the rain washes clean my mind
ve yağmur yıkıyor zihnimi 
Every one of my needs will be met 
ihtiyaçlarımdan herbiri karşılanacak
Every planet will be aligned 
her gezegen hizaya gelecek

Passionflower 
fırıldak çiçeği
Catherine wheel 
havai fişek
Higher power 
ulu güç
Help me start to heal 
iyileşmeye başlamama yardım edin

Over power all my fear 
tüm korkumun üstündeki güç
Now hour to hour
şimdi saatten saate
Guide me through the realm 
bana krallığa doğru yol gösteriyor

I refuse to remain in regret 
sır içinde kalmayı reddediyorum
I refuse to be left behind (NO) 
geride bırakılmayı reddediyorum (HAYIR)

Passionflower 
fırıldak çiçeği
Catherine wheel 
havai fişek
Higher power 
ulu güç
Help me start to heal 
iyileşmeye başlamama yardım edin
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder