27 Ekim 2012 Cumartesi

Nelly Furtado - Spirit Indestructible (Türkçe Çeviri) (Dinle)


Through my one square foot window I see outside 
bir metrekarelik penceremden dışarıyı görüyorum
I have chains on my feet, but not in my mind 
ayaklarımda zincirler bağlı, ama zihnimde değil
I'll be dancing on till I see the sun outside 
dışarıda güneşi görünceye kadar dans etmeye devam edeceğim
Don't know how long it will be 
ne kadar süreceğini bilmiyorum
Can't stop me 
beni durduramazsın

I have have a spirit indestructible 
ben yokedilemez bir ruha sahibim
A heart that loving was made for 
sevmek için yaratılmış bir kalbe
A body that's a miracle 
bir mucize olan bir vücuda

I have have a spirit indestructible 
ben yokedilemez bir ruha sahibim
A heart that was made pure 
saf yaratılmış bir kalbe 
Unbreakable and that's for sure 
kırılamayan ve kesinlikle
Unshakeable, so give me more 
sarsılmaz, öyleyse bana daha ver

Through my tired eyes I say it's up for rain 
yorgun gözlerimle derim ki yağmur zamanı
With the medications, I erased my pains 
ilaçlarla, aılarımı sildim
There's a rhythm blowing through every thing 
herşeyin içinde esen bir ritim var
And the melody is never ending 
ve melodi asla sona ermiyor

I have have a spirit indestructible 
ben yokedilemez bir ruha sahibim
A heart that loving was made for 
sevmek için yaratılmış bir kalbe
A body that's a miracle 
bir mucize olan bir vücuda

I have have a spirit indestructible 
ben yokedilemez bir ruha sahibim
A heart that was made pure 
saf yaratılmış bir kalbe 
Unbreakable and that's for sure 
kırılamayan ve kesinlikle
Unshakeable, so give me more 
sarsılmaz, öyleyse bana daha ver

I'm loving me, I'm loving me 
kendimi seviyorum, kendimi seviyorum
Take you away, take you away 
seni alıp götürüyor, seni alıp götürüyor
You'll never break, you'll never break 
asla kırmayacaksın, asla kırmayacaksın

I'm loving me, I'm loving me 
kendimi seviyorum, kendimi seviyorum
Take you away, take you away 
seni alıp götürüyor, seni alıp götürüyor
You'll never break, you'll never break 
asla kırmayacaksın, asla kırmayacaksın

I have have a spirit indestructible 
ben yokedilemez bir ruha sahibim
A heart that loving was made for 
sevmek için yaratılmış bir kalbe
A body that's a miracle 
bir mucize olan bir vücuda

I have have a spirit indestructible 
ben yokedilemez bir ruha sahibim
A heart that was made pure 
saf yaratılmış bir kalbe 
Unbreakable and that's for sure 
kırılamayan ve kesinlikle
Unshakeable, so give me more 
sarsılmaz, öyleyse bana daha ver 
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder