27 Ekim 2012 Cumartesi

Maria Mena - Long Time Coming (Türkçe Çeviri) (Dinle)


Your patronizing stare can watch me heal.
Kibirli bakışın benim iyileştiğimi de izleyebilir
 
What I would give for you to take the wheel 
Direksiyona geçmen için neler verirdim

It's just been a long time coming
şimdi uzun zaman oldu

The strong resemblance to my mother's womb
Annemin rahmine olan güçlü benzerliği
 
is the reason why I will not leave this room 
Bu odayı neden terk etmeyeceğimin sebebidir

It's been a long time coming 
uzun zaman oldu

The lack of self-esteem has grown on me 
Kendime olansaygının eksikliği bende büyüdü

I'm not as strong as I appear to be 
Ben göründüğüm kadar güçlü değilim

It's been a long time coming 
uzun zaman oldu

My lullaby sounds more like distant screams
Benim ninnim,daha çok uzaktaki çığlıklar gibi duyulur

I wake up sleep deprived after every dream
Her rüyadan sonra uykudan mahrum olarak uyanırım
 
It's been a long time coming 
Uzun zaman oldu

My flesh makes little sense compared to yours 
Seninkiyle kıyaslandığında bedenim fazla bir anlam ifade etmiyor

I wish my restlessness would open doors 
Keşke benim sabırsızlığım kapıları açsa

It's just been a long time coming
şimdi uzun zaman oldu
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder