2 Ekim 2012 Salı

Lucy Rose - Don't You Worry (Türkçe Çeviri) (Dinle)


You'll take me home tonight
We both know that
You hold my arm firmly
And say oh please, don't leave

Bu gece beni eve götüreceksin
İkimizde biliyoruz ki
Kolumu sıkıca tutuyorsun
Ve ah lütfen söyle, bırakmayacağını

Don't you worry
I'm staying here
Don't you worry
Cause I'm not leaving
Don't you worry
Cause I'll stay here with you, with you
And I'll stay here with you, with you

Endişelenme
Burada kalıyorum
Endişelenme
Çünkü ayrılmıyorum
Endişelenme
Çünkü burada seninle kalacağım, seninle
Ve burada seninle kalacağım, seninle

You say it's time to leave
Cause it's getting dark
Feet moving on their own
We trust they'll take us home

Ayrılma vakti olduğunu söylüyorsun
Çünkü hava kararıyor
Onlar kendi ayaklarının üzerinde yola devam edecekler
Onların bizi eve götüreceklerine inanıyoruz

Don't you worry
Cause I'll stay with you
Don't you worry
Cause I'm not leaving
Don't you worry
Cause I'll stay here with you, with you

Endişelenme
Çünkü seninle kalacağım
Endişelenme
Çünkü ayrılmıyorum
Endişelenme
Çünkü burada seninle kalacağım, seninle

And so, won't you save me now [x4]
Save me how

Ve böylece, artık beni kurtarmayacak mısn [x4]
Beni nasıl kurtaracaksın

Don't you worry
Cause I'm not leaving
Don't you worry
Cause I'll stay with you
Don't you worry
Cause I'll stay here with you, with you
I'll stay here with you, with you
And I'll stay here with you, with you
And I'll stay here with you

Endişelenme
Çünkü ayrılmıyorum
Endişelenme
Çünkü seninle kalacağım
Endişelenme
Çünkü burada seninle kalacağım, seninle
Burada seninle kalacağım, seninle
Ve burada seninle kalacağım, seninle
Ve burada senine birlikte kalacağım 
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder