27 Ekim 2012 Cumartesi

Emilie Simon - Bel Amour (Türkçe Çeviri) (Dinle)


Si je pouvais bâtir,
Eğer senin için

Un soleil, un empire
Bir güneş,bir imparatorluk

Pour toi,
Kurabilseydim

Sans hésiter
Tereddüt etmeden

Cent milles fois,
Yüz bin defa

Je le ferais
Bunu yapardım

Si je pouvais tout changer
Eğer her şeyi değiştirebilseydim

Et si je pouvais braver
Ve ölüme meydan okuyabilseydim

La mort, j'irais te chercher
Seni aramaya giderdim

Plus jamais je ne te quitterais
Bir daha asla seni terk etmezdim

Si les lumières du matin pouvaient ramener tes mains, ton 
Eğer sabahın ışıkları getirebilseydi senin ellerini

corps et ta chaleur,
Vücudunu ve sıcaklığını

Mon amour
Aşkım,

Non, je n'aurais plus peur
Hayır,artık korkmayacağım

Quand je ferme les paupières
Göz kapaklarımı yumduğum zaman

J'entends ta voix et j'espère
Sesini duyuyorum ve sonunda

Pouvoir enfin, retrouver
Kavuşabilmeyi umuyorum

Mon bel amour pour l'éternité
Sonsuzluğa yaraşır güzel aşkım 
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder