2 Ekim 2012 Salı

Above And Beyond - Stealing Time (Türkçe Çeviri) (Dinle)


Stealing Time
Zaman Çalmak 

I'm stealing time from my own life 
Kendi hayatimdan zaman çaliyorum 

All the hours that God sends 
Tanri'nin gönderdigi bütün saatleri 

I'm flying high on my red eye 
Kirmizi gözümle yükseklere uçuyorum 

And winding down the windows 
Ve pencerelerden asagi esiyorum 

I'm stealing time from my own life 
Kendi hayatimdan zaman çaliyorum

All the hours that God sends 
Tanri'nin gönderdigi bütün saatleri 

My future is a Valentine 
Gelecegim bir Valentine olmak 

Stolen in the perfect crime 
Mükemmel bir suç olarak çalmak. 

And as the hours go flashing by 
Ve saatler parlayip sönerken 

I'm winding down the windows 
Pencerelerden asagi esiyorum 

And I know I'm living out of line 
Ve biliyorum, çizginin disinda yasiyorum 

But with a blazing smile I'll die 
Ama çarpiçi bir gülümseme ile ölecegim.


kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder