13 Eylül 2012 Perşembe

50 Cent - Yellow (Türkçe Çeviri) (Dinle)


Yellow
Sari 

Look at the stars, 
Look how they shine for you, 
And everything you do, 
Yeah they were all yellow, 

Yildizlara bak 
Senin için nasil parladiklarina 
Yaptigin her sey 
Evet,tamamen sariydi 

I came along 
I wrote a song for you 
And all the things you do 
And it was called yellow 

Iyilestim 
Sana bir sarki yazdim 
Yaptigin her seye 
Sari denirdi 

So then I took my turn 
Oh all the things I've done 
And it was all yellow 

Sonra kendime döndüm 
Ah,yaptigim her sey 
Tamamen sariydi 

Your skin 
Oh yeah your skin and bones 
Turn into something beautiful 
D'you know you know I love you so 
You know I love you so 

Derin 
Evet,derin ve kemiklerin 
Güzel bir seye dönüsüyor 
Biliyor musun,biliyorsun seni çok seviyorum 
Biliyorsun seni çok seviyorum 

I swam across
I jumped across for you 
Oh all the things you do 
Cause you were all yellow 

Karsi tarafa yüzdüm 
Karsi tarafa atladim senin için 
Ah,yaptigin her sey 
Çünkü sen tamamen sariydin 

I drew a line 
I drew a line for you 
Oh what a thing to do 
And it was all yellow 

Bir çizgi çektim 
Bir çizgi çektim senin için 
Ah,yapilacak sey 
Tamamen sariydi 

Your skin 
Oh yeah your skin and bones 
Turn into something beautiful 
D'you know for you i bleed myself dry 
For you i bleed myself dry 

Derin 
Evet,derin ve kemiklerin 
Güzel bir seye dönüsüyor 
Biliyor musun senin için kendimi bitirdim 
Senin için kendimi bitirdim 

Its true look how they shine for you 
look how they shine for you 
look how they shine for you 
look how they shine for you 
look how they shine for you 
look how they shine 
look at the stars look how they shine for you 

Bu dogru,senin için nasil parladiklarina bak 
Senin için nasil parladiklarina bak 
Senin için nasil parladiklarina bak 
Senin için nasil parladiklarina bak 
Senin için nasil parladiklarina bak 
Nasil parladiklarina bak 
Yildizlara bak,senin için nasil parliyorlar


kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder