13 Eylül 2012 Perşembe

50 Cent - What Up Gangsta (Türkçe Çeviri) (Dinle)


G-Unit (Ne)
Burdayiz (Ne)
Sorun çikarabiliriz
Umrumuzda degil (Ne, ne, ne)
Sorun var (Ne)
Çünkü etrafta ben varim (Ne)
50 Cent, nasil çalistigimi biliyosunuz

[Koro: repeat 2X]
N'aber, siyah? (Ne)
N'aber, kuzen? (Ne)
N'aber, siyah? (Ne)
N'aber, Gangsteeer?

[50 Cent]
Gögsümde "S" yaziliymis gibi etrafta dolastigimi söylüyolar
Hayir, o bir yari-otomatik (semi-auto), ve gögsümde bir kursun geçirmez yelek
Bir sey dememeye çalisiyorum, ama bölge savcisinin mahkemede cani oynamak isteyebilir
Ama bir zenciyi avmis gibi izler avlarim
Bana numara yaparsan, seni keserim, silahin kabzasiyla vururum ya da öldürürüm
Para mi aliyorsun? senle para kazanamiyosam o zaman ben bir malim seni
Ben alkollü araba kullandigim için tutuklanacak biri degilim
Ben kokain fiyati arttiginda senin baglantilarini öldürecek biriyim
Gangsterler, benim sarkilari çaliyolar bu demek oluyo ki beni taniyolar
Arkadaslarim olmayan birkaç zencinin arasinda büyüdüm
100 bin dolar onu biriktiriyorum (ne), mack i atesliyorum (evet)
Dedektifler geldiginde dizeli ve batarya asitini bosaltiyoruz
Bu flowa çok çalistim, mücevher onu gösteriyom
Beni boguyor, tabutunu annene aldiricam, ben bir malim
Ben diger seviyedeyim, sag çizgi (?)i unut
Benz pedalindan metale kadar, bir çaydanliktan daha sicak, tanrim (ne)

[Koro 2X]

[Köprü]
Biz onu çalmiyoruz
Biz onu çalmiyoruz
Biz onu çalmiyoruz (G-Unit)
Biz saçma konusmuyoruz

[50 Cent]
Arkama yaslaniyom, en iyi otu sariyorum, yakip düsünüyorum
Gangsterler benim sarkilari çalarken, açligimi duyabiliyorlar mi?
Besincisi çarptiginda, egil çabuk, gökgürültüsü gibi ses çikariyo
Aralik ayinda mahalleni yaz sicagina çeviririm
Rap elestirmenleri uyak yapabildigimi söylüyor,
Müptelalar uyusturucumun 9mm oldugunu söylüyo
Her sikistigim piliç güzel
Patty LaBelle gibiyim, arkadas, yalnizim
Sapkami çikardigim yer evim, ben yuvarlanan tasim
Yoluma çikarsan seni ezerim, sana dokunmayacagimi saniyorsun
Seni tekerlekli sandalyeyle, bastonla veya koltuk degnekleriyle yakalayacagim
Endüstri ben bir malim sikicileri, varosta bizi seviyolar
Seni yepyeni Chuck Taylor ayakkabilarla kiçindan kemik çikana kadar döverim
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder