13 Eylül 2012 Perşembe

50 Cent - Still Kill (feat Akon) (Türkçe Çeviri) (Dinle)

Chorus (Akon)
Dont even look at me wrong when I come through the hood
bana yanlis gözle bakmayin mahalleme geri döndügümde
Aint nothin changed, still holla at my homies (oh)
hiçbir sey degismedi,halla arkadaslarimla merhabam var
And when I hit the block I still, will kill
ve duvara çarptigimda hala öldürecegim
And I dont want, nigga but I will if I got to, kill
ve istemiyorum,zenci,ama mecbursam öldürecegim
If niggas get to fuckin around
zenciler etrafi becermeye devam edecek
[Verse 1: 50 Cent]
Yeah
Respect come from admiration or fear
saygi takdirden veya korkudan gelir.
You can admire me or you can catch one in your wig
beni takdir edebilirsin ya da beni yakalayip kafama sikabilirsin
You see the Testarossa, the toasters right on my lap
testarrossa yi görürsün,alanimin saginda adamlarimi
So if a nigga get outta line, a nigga get clapped
bir zenci siniri asarsa,mermiyi yer.
I got an arsenal of infantry, Im built for this mentally
piyadelerden bir cephanem var,bu mantik için yaratildim.
Thats why Im the general, I do what they pretend to do
bu yüzden ben generalim,onlarin yapiyormus gibi yaptigini ben yaparim
Front on me now nigga I will be the end of you
benim önümdeki zenci simdi sonun olacagim.
Forget your enemies think of what your friendsll do
düsmanlarini unut ve düsün dostlarin ne yapacagini.
I a bag off, then let a mag off
bir çanta biraktim,e al bir tane magnum
The Hecklar Koch should tear half of your ass off
hecklar koch kiçinin yarisini koparmali.
Im not for the games, Im not for all the playin
oyun için burda degilim,oynamak için de
The hollow tips rain, when I unleash the pain
öldürücü kursunlar yagarken,acim açiga çokacak.
Get the message from my lines or get the message from the .9s
mesaji benim tarafimdan alabilirsin,mesaji 9mm alabilirsin
Paint a picture with words, you can see when I shine
kelimelerden bir resim yap,parladigimda görebilirsin.
Put my back on the wall nigga, watch me go for mine
sirtimi duvara yasla zenci,benimki için gittigimde beni izle.
I let 21 shots off at the same time, yeah
21 atisi ayni anda yaparim.evet

[Chorus (Akon)]

[Verse 2: 50 Cent]
Yeah
Im from death is always in the air homie
her zaman hazir olan ölümüm arkadas
Nanna love me so you know she say my prayers for me
dadim beni sevdigini söyler,dualari hep benimledir.
I come creepin through the hood wearin Teflon*
sessizce yaklasiyorum mahalleme,üzerimde koruyucu yelek giyiyorum
Hit the corners motherfuckers get left on
köseleri vur o serefsizlerin durdugu yeri
Niggas know if not they better check my background
zenciler bilir,arkami iyi kollamazlarsa
Try and stick me, Ill fill your back with mac rounds
denerler ve bana yapisirlar,otomatikle arkani dolduracagim.
Ask Preme nigga 50 dont back down
sor zevk alan zencilere 50 geri dönmez.
I kick it funky fiends in a crack house
onlarin kiçini tekmeleyecegim.
Cross the line boy Im gonna air your ass out
siniri geç ve adamim kiçini havaya uçuracagim.
Screw your face at me, I wanna know what thats bout
suratini bana çevir,bunlari neyle ilgili oldugunu bilmek istiyorum
Nigga I know you aint mad, I done came up
zenci biliyorum çilgin degilsin,size katilmayacagim.
And if you are, fuck you cause I aint changed up
ve öyleysen,kendini becer çünkü degismeyecegim.
The O.Gs wanna talk but I dont know these niggas
o.g konusmak istemis ama ben bu zencileri istemiyorum.
And I aint did no business with em, I dont owe these niggas
sizinle bir isim yok,bu zencilere borçlu degilim.
A minute of my time, get it cause I grind
bir dakikalik zamani al çünkü harmanlarim
All across the globe the worlds mine
bütün dünya boyunca kelimeler benimmis gibi
Yeah

[Chorus (Akon)]

[Verse 3: Akon]
Konvict
(mahkum)
Now tell me have you ever looked up in the distance
simdi söyle bakalim hiç uzaktan baktin mi?
And seen a mac aimin at your head man
ve kafana bir otomatik çevrilmis
Before you know it, life is flashin, reminiscing your body is drippin full of lead man
bunu bilmeden önce,bütün hayatin gözünün önünde canlanir ve vücudun yere kapaklanir 
I done been there (uh huh),
ordaydim.
I done cocked that (uh huh)
ben doldurdum silahi
It aint ever been a question about that
bu konuda bir soru olamaz
Dont go there, youll get cocked at,if you plan to fuck around rewrite that
oraya gitme,silahlari dolduracaksin,etrafi becermekse planin,tekrar yaz
Youll never catch me ridin around on these streets, without a couple . pieces under my feet
beni bu caddelerde asla yakalayamazsin bir sürü parça ayagim altinda olmadikça
Fully automatic weapons know it was done deeds
tam otomatik silahlar ve biliyorsun yapildi
Smash up under the carpet a Tennessee breeze, but 50 dont make me ride on these niggas
halinin altinda ez Tenessenin esintisi gibi,50 beni zencilerin üstüne salma.
(Hey)
cause I will kill, dip hide on these niggas, 50 dont make me ride on these niggas
çünkü bu zencileri öldürüp,gömüp,saklayacagim.50 beni zencilerin üstüne salma.
cause I been long gone the ripper, so..
çünkü karindesen gibi giderim,o yüzden

[Chorus (Akon)]


*Teflon:Bu aslinda bir koruyucu yelek degildir.zencilere hakarettir.Seken kursunlari engeller,kursun geçirir.
 
 kaynak: sarkicevirileri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder